poniedziałek, 5 marca 2012

Lakiery do paznokci.

Witam dziewczęta!
Dziś zaprezentuję wam moją kolekcję lakierów do paznokci. Na początek chciałabym wam napisać, że jestem wielką fanką lakierów i moją ulubioną firmą jest essence i safari. Po samych nazwach możecie wywnioskować, że nie są to drogie lakiery. Nie kupuje lakierów gdzie cena sięga wyżej niż 15zł. Chociaż ostatnio chciałam się skusić na lakiery KOBO ale zrezygnowałam, gdyż ich kolory mogę właśnie poszukać w tańszych odpowiednikach;)
Tak prezentuje się moja cała kolekcja. 

Lakiery z Safari nie posiadają numerów ani nazw więc jak widać na załączonym zdjęciu jest to czerwony, niebieski, błękitny oraz łososiowy. Lakiery kosztują 3 zł. Bardzo je lubię. Trzymają się dość sługo na paznokciach.

Lakiery z essence są również moimi ulubionymi. Od prawej
-02 I'm a Berliner
-38 Chosse Me
-04 Space Queen
-05 Berlin Story
-71 Trendsetter

Lakiery z Avonu posiadam dwa i nie jestem z nich zadowolona. Szybko zasychają i ciężko je odkręcić.
Od prawej
-sunshine
-peppermint leaf

Lakiery Milo one też nie posiadają nazw kolorków ani numerków.

Ten lakier jest dobry i jestem  niego zadowolona jego numer to 421

Nie znam tej firmy. Został kupiony w chińskim za 3zł.

Numer 326 i kosztował około 5zł


Buziaczki kochane!!!

7 komentarzy:

  1. bardzo fajna kolekcja. ja też mam bardzo dużą i też nie kupuję drogich lakierów bo po prostu szkoda mi pieniążków a można znaleźć fajne tanie odpowiedniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nei znosze lakierow do paznokci :D po 3 godzinach w szkole zawsze mam wszystko poodpryskiwane i brzydkie, niewazne czy dam za lakier 10 czy 100 zl OO jedyne ktore mi sie trzymaja w miare to takie srebrne i zlote troche brokatowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki :) Ja również jestem zwolenniczką kupowaniach tańczysz lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przestane dręczyć moje paznokcie i myślę, że też jak będą ładne pochwale się swoimi lakierami ;D jak na razie muszę zapuścić ;p kolorki masz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo masz tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery z Safari mi jakoś nie przypadły do gustu,ponieważ czekam pare godzin,żeby mi schneły,wkładam do lampy i nic mi to nie daje ;c
    Mam taki sam lakier jak Ty z EVELINE (dokłanie 3 kolory) i je uwielbiam! :))
    ps. ciekawy blog! :)

    OdpowiedzUsuń