środa, 22 lutego 2012

Hunter

Kochane Moje dzisiejszy post będzie dotyczył kaloszy Hunter. Pewnie znacie je wszystkie i dużo jest tematów z tym wątkiem ale ja również chciałam podzielić się z wami moimi refleksjami. Moje kalosze są w kolorze brązowym i pochodzą z serii REGENT. Ta seria podoba mi się najbardziej, ponieważ te kalosze nie wyglądają aż tak "gumowato" o ile tak można w ogóle coś nazwać;p chodzi mi tutaj o to iż ten model odbiega trochę od typowego wyglądu kaloszy. Na zdjęciach niżej możecie same zobaczyć jak wyglądają te kalosze. Ja się w nich zakochałam od pierwszego wejrzenia i od razu wiedziałam, że muszę je mieć. Kalosze są bardzo wygodne, natomiast są to buty, które mają chronić naszą nogę przed wodą ( a taka pogoda właśnie jest teraz, sama chlapa). Mogę ręczyć, że jeżeli zakupicie to obuwie to będziecie usatysfakcjonowane w 100%.
Buźka dziewczęta!
Wasza Buba:D
w środku możemy się podpisać:)

Przepraszam, że kalosz jest brudny ale chodzę w nich cały czas;)



1 komentarz:

  1. fajowskie, ale pewnie kosztowały fortunę :<
    dziękuje za miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń