sobota, 3 marca 2012

Brak czasu.

Witajcie kochane;) Wiem, że dawno mnie tu nie było ale niestety nawał obowiązków:( Kończę pisać pracę licencjacką więc same rozumiecie ( mam nadzieję;p) do tego doszła mi szkoła zaoczna i całe weekendy spędzam na robieniu pazurków, gdyż zaczęłam dokształcać się ze strony kosmetycznej:). Niedługo chcę zrobić jakiś konkurs dla was może podpowiecie mi co byłoby fajną nagrodą. Myślałam o lakierach Safari, maseczkach na twarz firmy Eva ( niedługo recenzja) oraz jakiś balsam do ciała albo krem. Sama nie mam pomysłu, gdyż nigdy nie organizowałam takich konkursów a myślę, że warto:) Napiszcie mi co by was interesowało. Obiecuje, że uwzględnię to przy kupnie nagrody:) Niedługo też nasz wielki dzień czyli Dzień Kobiet;) Jak Wy chcecie go spędzić? Pozdrawiam was wszystkie:)
WIOSNA! ;)

5 komentarzy:

  1. odnośnie Twojego wpisu - nie ma u mnie drogerii natura, a nie wiem, gdzie mogłabym je kupić u mnie w mieście
    pozostanie mi jedynie zamówić essence przez internet :-((

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog.:)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło by było taki konkurs zorganizować :-)
    znalazłam stronkę na której w razie czego mogę kupić Essence, ale mam tyle lakierów, że sama nie wiem czy powinnam ulegać pokusie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) wiosna wiosna ;) powiem tak wiem co znaczy pisać licencjat i magistra więc Cię rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń