piątek, 24 lutego 2012

Zakupowy Houl.

Moje kochane pogoda nas nie rozpieszcza więc wybrałam się na zakupy, gdyż jak wiadomo poprawia nam to humor;) dziś pokażę wam co udało mi się złowić na zakupach:) Chciałabym wam podziękować za miłe komentarze;**


Apaszka z New yorker'a z moim ulubionym amerykańskim motywem;)

A te kosmetyki kupiłam na walentynki dla mojego chłopaka:) wiem, że dziwny prezent;p Krem Ziaja i Roll-on pod oczy L'oreal.

Lakiery do paznokci Safari:) 

Perfum z jednym z moich ulubionych zapachów;)

Kolczyki kwiatki firm I am

Kolczyki kółeczka z C&A

Kolczyki firmy I am

Podkolanówki do kozaków lub kaloszy, Stradivarius

Dłuższy sweter do leginsów z H&M

Spodenki na lato lub pod grubsze rajstopy z Tally Weijl

Jeansy z H&M

Śliczna koszulka z kokardką z H&M

Koraliki ze sklepu 1870


Jeżeli coś was bardziej zainteresujcie to piszcie;) Niedługo pokażę wam kolekcje mojego obuwia;) czyli w czym chodzi Buba;)
Buziaki!!!;******

8 komentarzy:

  1. Ooo gdzie kupilas lakiery Safari? Poluję na nie ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy świetne, lakiery, perfum i bluzeczka z kokardką to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam motyw flagi USA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ile rzeczy!
    motyw USA lubię na kimś, na sobie - nie wiem, nie jestem wq stanie się przekonac :(
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog. :)

    obserwujemy.?♥

    OdpowiedzUsuń
  6. kolczyki, sweterek w paski i bluzka z kokardką♥ najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy ! Zwłaszcza biżuteria i perfumki ;)

    OdpowiedzUsuń