czwartek, 23 lutego 2012

Ja.

Moi mili chciałabym wam bardziej przybliżyć moją osobę. Pochodzę z małej miejscowości Kikół k. Torunia. Urodziłam się 3 maja 1990r. Obecnie mieszkam w Olsztynie i tutaj studiuje Pedagogikę Opiekuńczą na 3 roku.  Po zrobieniu licencjatu wybieram się na studia II stopnia do Szkoły Policyjnej w Szczytnie. Jestem strasznym uparciuchem i zawsze muszę postawić na swoim!;p Uwielbiam słuchać piosenek Beyonce...uspokajam się przy nich:) Najbardziej lubię słodycze MMmmm :) czekolada! Bez tego długo bym nie przetrwała. Na bezludną wyspę wzięłabym na pewno czekoladę:). Kocham tańczyć co wiąże się z duża ilością wyjść na imprezy:) ale studenci już tak mają:). Moimi ulubionym kolorem jest czarny...tak wiem, że to dziwne ale ubrania najczęściej kupuje w tym kolorze ponieważ jest to kolor uniwersalny ( do wszystkiego pasuje) i wyszczupla! co w moim przypadku jest bardzo ważne! no i najważniejsze na dietę przechodziłam chyba już 100 razy i zawsze trwała góra 2 tygodnie:( to jest właśnie mój wielki minus! nie potrafię wytrzymać tak długo bez moich ulubionych produktów spożywczych..:( ale wierze, że niedługo mi się to uda w końcu idzie lato!
Buziaki!

Kilka zdjęć :)

Zdjęcie właśnie z imprezy:)


Co mam na sobie:
torebka- kappahl
bluzka- H&M
leginsy- H&M
buty- sklep w mojej miejscowości
apaszka- secon hand
kurtka- Pimkie
Na koniec pozdrowienia od mojego króliczka LILI;*


9 komentarzy:

  1. O jej jaki piękny króliczek;) Uwielbiam zdjęcia z imprez;) Pokaż więcej hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo zdjęć z imprez nie mam ale coś tam się znajdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna czapusia na 1 foto ;) i króliczek :) też dodaję buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoła policyjna? ciekawy wybor ; ) mam podobnego kroliczka, tez jest bialy tylko ma uszy w dół :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bleeee
    tylko nie policja
    "całe osiedle wie że z psami się nie gada
    idziesz na układ z nimi mówię Ci biada"
    ;-)

    też mam króliczka

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz przeuroczo w tych uszkach playboya :D

    OdpowiedzUsuń