czwartek, 23 lutego 2012

moja pielęgnacja.

Hej dziewczyny!!
Dzisiejszy dzień jest okropny, nic mi się nie chcę:(. Najchętniej przeleżałabym w łóżku cały dzień i piła ciepłą herbatkę ale niestety muszę wstać i iść do szewca z butami. Dzień brzydki, zimny i deszczowy i nasza skóra potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji wiec nie zapominajcie o tym=)! Przybliżę wam produkty, których ja używam na co dzień ( przynajmniej się staram:p)

Tak prezentują się moje produkty do ciała. Większość na pewno znacie =) więc nie będzie to dla was nowość.

Na pierwszy ogień idzie krem kakaowy firmy Ziaja:) do cery normalnej i suchej. Moja skóra jest mieszana ale krem pasuje mi idealnie. Smaruje się nim zawsze przed pójściem spać oraz przed pójściem na solarium. Producent piszę, że krem ma poprawiać nasz kolor skóry niestety tego nie zauważyłam:( to jest jedyny minus tego kremu. Cena jest rewelacyjna jedyne 2.99zł. Używając tego kremu nie mam wyprysków, lepiej trzyma mi się nawet makijaż. Krem jest jednym z moich ulubionych i nie zrezygnuje z niego szybko ( to jest już moje 5 pudełeczko).

********************************************************************************



Balsam do ciała Dove o zapachu ogórka. Bardzo lubię kosmetyki o tym właśnie zapachu. Balsam trafił do mnie przez przypadek ale muszę przyznać, że jestem z niego zadowolona. Balsam Go Fresh Touch przeznaczony jest do pielęgnacji skóry normalnej. Lekka konsystencja i orzeźwiający zapach ogórka i zielonej herbaty pozostawiają uczucie odświeżenia na dłużej. Balsam posiada lekką konsystencję i szybko się wchłania. Efekt - gładka i świeża skóra.  Cena 16-17zł.

*********************************************************************************************


Masło do ciała Granat o wyjątkowej lekkiej konsystencji i pięknym tropikalnym zapachu to bezpieczny kosmetyk polecany do całorocznej pielęgnacji skóry normalnej. Intensywnie i trwale nawilża głębokie warstwy skóry, delikatnie ją natłuszcza i skutecznie regeneruje. Likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry, wzmacnia ją, przywraca jej jędrność i elastyczność. Skutecznie odbudowuje i zmiękcza naskórek, Koi, łagodzi podrażnienia.  Cena 15zł

*********************************************************************************************


Balsam do ciała Yves Rocher o zapachu brzoskwini. Pięknie pachnie na skórze i świetnie ją nawilża. Jest bardzo wydajny niestety ceny nie znam, ponieważ zakupiłam go w komplecie z innymi kosmetykami. Za dużo na temat tego produktu nie napiszę, ponieważ użyłam go dopiero 2 razy.

********************************************************************************************


Kozie mleko do ciała. To mleczko ma jak dla mnie więcej minusów niż plusów. Minus za zapach, minus za pompkę. Produkt pachnie mi mydłem i jest już końcówka i pompka nie chce już wydalać produktu na zewnątrz. Palcami tam nie dotrę więc będę musiała wywalić sporą ilość produktu. Plus to cena. Mleczko kosztuje około 12 zł.

*********************************************************************************************


Oliwka do ciała Hipp jest rewelacyjne!! W zimową aurę super nawilża moją skórę:) Jest przeznaczona nie tylko dla dzieci. Smaruje nią ręce ponieważ mam na nich twn. "ciarki". Pomaga super. Cena około 13zł.

*********************************************************************************************


Krem do rąk Kamill. Jest dość dobry natomiast to nie jest do końca to czego oczekuję po kremie do rąk. Cena to około 6zł.
*********************************************************************************************


Krem do stóp firmy AVON. Krem do stóp avon daje zadowalający efekt. Po kąpieli smaruje się na noc stopy i zasypia z przyjemnym uczuciem chłodu i miękkości. Rano zaś budzisz się z miękkimi i ładnie wyglądającymi, zdrowymi stopami. Krem dobrze się rozprowadza, szybko się wchłania i ładnie pachnie, nie jest lepki i nie brudzi- jedyna wada- mało wydajny :) Cena około 9zł

*********************************************************************************************************************************
TO moje kosmetyki do pielęgnacji, jeśli macie jakieś pytanie to piszcie na wszystkie odpowiem;) 
Buziaki!!!!:****




2 komentarze:

  1. A ja bardzo lubię kosmetyki Kozie Mleko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochama moja ;) nie to że nie jestem zainteresowana tym kremikiem tylko muszę wykończyć te co mam ;D dużo osób mi poleca te kremy z Kamilla i na pewno kiedyś wypróbuję :) Kozie mleko - miałam kiedyś własnie krem do rąk i także był świetny ;)

    OdpowiedzUsuń